Platinum
Slimme IT-oplossingen
Bedoeld voor organisaties die als onderdeel van hun eigen dienstverlening persoonlijke, financiële of anderzijds gevoelige informatie verwerken en hierdoor ook eisen ten aanzien van het informatiebeveiligings- en risicobeleid vanuit hun opdrachtgevers of de wetgever krijgen opgelegd. De dienstverlening bestaat uit de diensten zoals in het 'Goud' SLA opgenomen, plus:
-
De gegarandeerde oplostijd met betrekking tot kritische storingen (p1) wordt verlaagd van 8 naar 4 werkuren en daarnaast is er een 24x7 storingsdienst beschikbaar voor p1 storingen.
-
Additionele beveiligingsoplossingen zijn standaard onderdeel van de dienstverlening. Denk hierbij o.a. aan een persoonlijke wachtwoordmanager, geautomatiseerde scans op kwetsbaarheden binnen het kantoornetwerk, universele printoplossing met beveiligd print functionaliteit, een outlook plugin om phishing mail te detecteren en online security awareness trainingen en meer.
-
Maandelijks wordt er onderhoud op locatie uitgevoerd door de vaste technische contactpersoon, wordt er 3-maandelijks een SLA en Security Audit rapportage opgeleverd, wordt eens per kwartaal samen met de ICT adviseur bekeken op welke wijze de IT omgeving geoptimaliseerd kan worden en vindt er naast de IT Security scan ook een jaarlijkse beleidsscan plaats ten aanzien van AVG en het IT beleid.
Platinum
Wat ondersteunen wij met een platinum pakket?
Bekijk wat er in het platinum pakket zit
Ja, ik wil platinum!
Denk jij dat ons platinum pakket past bij jouw wensen en eisen? Vraag dan vrijblijvend informatie aan, we denken met je mee!